FAQ
SKLEP
Jak mogę zwrócić towar zakupiony na nilsgroup.pl?
Aby zwrócić zakupiony towar, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Wypełnij formularz zwrotu dostępny w mailu z podziękowaniem za zakup, a my udzielimy Ci dalszych instrukcji dotyczących procedury zwrotu.
Jak złożyć reklamację dotyczącą zakupionego produktu?
Jeśli masz reklamację dotyczącą zakupionego produktu, prosimy o skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie lub wysłać e-mail na adres sklep@nilsgroup.pl. Nasza obsługa klienta postara się rozwiązać Twój problem jak najszybciej. Możesz również wypełnić formularz reklamacyjny udostępniony w mailu z podziękowaniem za zakup.
Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta nilsgroup.pl w innych sprawach?
Jeśli masz inne pytania lub potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie lub wysłać e-mail na adres sklep@nilsgroup.pl. Jesteśmy dostępni, aby Ci pomóc i udzielić odpowiedzi na Twoje pytania.
Czy istnieje numer telefonu kontaktowego dla obsługi klienta?
Tak, nasz numer telefonu kontaktowego to +48 662 230 167. Jesteśmy dostępni w godzinach pracy (pn-pt 8-16), aby służyć pomocą i udzielać informacji.
Czy są jakieś dodatkowe opłaty związane z procesem zwrotu towaru?
W naszym sklepie każdy zwrot towaru jest darmowy. O tym jak zwrócić towar przeczytasz w zakładce "zwroty i reklamacje".
SERWIS
Czy jest możliwość dokupienia części zamiennych do sprzętu NILS?
W zależności od tego do jakiego produktu potrzebujesz części zamiennej lub brakującego elementu, jego dostępność może być różna. W tej sytuacji skontaktuj się z naszym serwisem za pośrednictwem portalu serwis.abisal.pl.
Czy mogę skorzystać z pomocy serwisu bez konieczności pakowania i odsyłania sprzętu?
Jeśli sprzęt jest na tyle duży, że jego zapakowanie do wysyłki jest niemożliwe lub bardzo utrudnione, nasz serwisant do Ciebie przyjedzie. Chcesz skorzystać z tej formy naprawy sprzętu? Skontaktuj się z serwisem przez portal serwis.abisal.pl
Czy po zakończeniu gwarancji mogę zgłosić się do serwisu?
Nasz serwis obsługuje także zgłoszenia niewynikające z gwarancji. Jeśli Twojego sprzętu nie obejmuje już gwarancja, a mimo to chcesz skorzystać z autoryzowanego serwisu sprzętu HMS – skontaktuj się z nami przez portal serwis.abisal.pl.
SPRZĘT
Co zrobić, aby sprzęt posłużył mi jak najdłużej?
Jeśli chcesz, aby Twój sprzęt NILS służył Ci latami koniecznie stosuj się do zaleceń z instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Przede wszystkim nie przeciążaj sprzętu i nie używaj go inaczej niż napisano w instrukcji obsługi.
Instrukcja obsługi do mojego sprzętu uległa zniszczeniu/zgubiła się. Co teraz?
Jeszcze nie wszystko stracone! Wszystkie instrukcje obsługi są dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej: https://nilsgroup.pl/wsparcie/instrukcje-obslugi
O NAS
W jakich godzinach pracuje biuro?
Biuro pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Zapraszamy do kontaktu mailowo lub telefonicznie.
Chciałbym dołączyć do zespołu NILS Group. Gdzie mogę szukać informacji o aktualnych rekrutacjach?
Jesteśmy firmą z Zabrza. Jeśli jesteś zainteresowany dołączeniem do naszego zespołu – bardzo nam miło! Wszystkie oferty znajdziesz na portalu pracuj.pl. Swoje CV możesz wysłać także na adres rekrutacja@abisal.pl.